Zarejestruj się błyskawicznie - przystąp do internetowej społeczności beatboxerów i stwórz Twój beatboxerski profil.

Nauka beatboxu

  • warning: Creating default object from empty value in /httpdocs/modules/taxonomy/taxonomy.module on line 1389.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Proszę o pomoc. xD jestem z chełmży koło torunia i szukam jakiesz szkółki beatboxuu w Toruniu bo słyszałem że jest xd a jak nie ma to szukam chociaż jakiegoś beatboxera z Torunia .</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:fd6f2824f519a29ca9757f0f753d5262' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>mam taka prosbe moglby ktos na gg1354055 przeslac jakies dobre porady i co najwazniejsze zestawiki sylab do wykonywania ich np PTTPKTTP itd z gory dzieki</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:0d2effa71f6d0f55bf61fb7ba9926ae1' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Elo!<br />\nUmiem zrobić podstawowy bit: p-t-t-k-p-p-t-t-k-t, ide trzeba ćwiczyć żeby zrobić z tego coś takiego: p-p-t-t-k-t-p-p-t-t-p-k-t i doładować do tego linię basu?</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:baf90cc4b58bcf69e0224f4df3941680' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>siemka spiryt ogladalem juz twoje turtoriale jestes swietny z tad wiem jak to robic umiem juz troche ale np litera b mi nie wychodzi zamiast B robie p zamiast t robie c ale werbel pff mi idzie swietni</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:ed6337fb9dfaaabb45c71ac3bf8ba345' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Siema all:) jestem tu nowy i dopiero zaczynam się uczyć beatboxu. Moje pytanie brzmi czy lepiej się uczyć z mikrofonem czy na początek to nie ma znaczenie? A jak już z mikrofonem to jakim?</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:af87d0ba477cf562fd74d275a317c259' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Witam wszystkich którzy chcą nauczyć się beatboxu. Po długich przesiadywaniach na forum stwierdziłem, że w internecie brakuje jednej rzeczy. Mianowicie tutoriali beatboxowych.</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:da77cd9e10620138ca993118088ac2b0' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Jak robic KILKA dzwiekow naraz? Np. zapuszczac \"bita\" etc. a podczas tego \"spiewac\"? Prosze o pomoc :) </p>\n<p>Przydalby mi sie teacher jbc. pisac 9490424 :)</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:d885ce3c1011de98dea5420cdb707ed6' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Czy potrafi ktoś zrobić \"Pump it\" The black eyed peas tak jak Eklips?????????</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:03539a3ecfc5077adb4b8cea2b1585b9' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Ćwicze beatbox równo od tygodnia. Jakos mi idzie ale o co w tym chodzi. Podobno sa jakies dzwięki oznaczane literami. TO chodzi o te co w muzyce. POmocy pls. I jakieś porady jak dalej ćwiczyć.</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:00e605d8b4400540baf9f165c692bfd2' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Siemka. Pomóżcie mam taki problem bo nie wiem co robic dalej. Umiem w miare fajne beaty, ale nie chce ciągle powtarzać tego samego. Pomóżcie, please!!</p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:1c9c71b23e6d9351874e1645aeac849f' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Elo all :] Chciał Bym żebyście Podali MI wszystkie Dzwięki perkusji Chodzi mi O litery typu ( ,b,c,d itd) plz help :D xd pozdr </p>\n', created = 1508351771, expire = 1508438171, headers = '' WHERE cid = '1:44b402f7daba989b295394246429c814' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>siema. jak nie wiecie jak coś zabitować to piszcie na mój nr. służe pomocą ;-)</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:1c6e55ecb60cf318d871e8b114cd9f36' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Witam, uczę się beatboxu od dwóch dni. Już trochę umiem i zaczynam nabierać tępa i rozumieć o co w tym chodzi. Może dałby mi ktoś jakichś dobrych porad itp.. Za all odp. z góry DZIĘKI!</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:e8ada73a2b01fe7d842134a10279275f' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Stowarzyszenie 16 Wersów wraz z Bemowskim Centrum Kultury art.bem</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:a3f967e17b0cf6297ca203fb592965a1' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Witam, bardzo bym chciał nauczyć się beatboxu ale mam z tym problm. Jestem początkujący i nic nie umiem, betabox mnie wcogną totalnie sam próbowałem coś stworzyć ale nic nie wychpodzi.</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:54313c82ef9357b8991efd5260e586f6' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Mam do was pytanie....dawno mi sie podobal beatbox ale nigdy nic nie probowalem...w koncu dzis zdecydowalem sie coś zrobic i chwile zrobilem jakis tam utworek...i odpowiedzcie mi czy moge byc dobrym </p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:e60f1b678e6f448914838ce862ba3014' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Nie wiem jak zrobić grzechotkę. Co prawda oglądałem filmik o podstawach ale nadal nie załapałem.<br />\nMoże ktoś powiedzieć jak to perfekcyjnie zrobić ? </p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:131cb13b6af0fdf185b3f016048350bc' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>panowie chce zostać beta boxerem od czego mam zacząć??? proszę o szybka odpowiedz</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:10ab6b209098e1fbfa07bafa60697c17' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>elo chciałbym nauczyc sie beatboxu niewiem jak sie za to zabrac (pomocy)czy w kraku mógłbym znaleźć ziomka który by mi pomógł?piszcie! pozdro</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:8a5d262a1806514b9132eb925a8d109a' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p>Siema all jestem nowy jak mam byc szczery o bitboxie uslyszalem 3 dni temu i nic nie umiem xD ale chcialbym sie czegos nauczyc moze by ktos napisal jak to sie robi ale cos latwego na poczatek jak cos </p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:678c3b34d183b52c72ae2150d26dc040' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<p><a href=\"http://www.beatboxing.pl/rejestracja\">Zarejestruj się błyskawicznie</a> - przystąp do <strong>internetowej społeczności beatboxerów</strong> i stwórz Twój beatboxerski profil.</p>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:39389f43606a1dd119792a093c49eb12' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '<ul class=\"menu\">\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/forum\" title=\"Skontaktuj się z nami\">Forum</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/ranking\" title=\"Nieustannie trwający ranking na najlepszy beatbox\">Rankingi</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/nauka-beatboxu\" title=\"Jak robić beatbox\">Nauka beatboxu</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/artykuly\" title=\"Artykuły na temat sztuki human beatbox\">Artykuły</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/newsy\" title=\"Newsy związane z beatboxem\">Newsy</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/tagi\" title=\"Beatboxowe tagi\">Tagi</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/linki\" title=\"Mała galeria ciekawych stron WWW\">Linki</a></li>\n<li class=\"leaf\"><a href=\"/kontakt\" title=\"Skontaktuj się z nami\">Kontakt</a></li>\n</ul>\n', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:17535f36b116a7e2f312a8c98c176d07' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • user warning: UPDATE command denied to user 'beatadmin'@'localhost' for table 'cache_filter' query: UPDATE cache_filter SET data = '', created = 1508351772, expire = 1508438172, headers = '' WHERE cid = '1:d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e' in /httpdocs/includes/database.mysql.inc on line 172.
  • strict warning: Non-static method LinkVault::isLvPhpInUrl() should not be called statically in /httpdocs/lvvk5428Io5wY0UmM7.php on line 21.

MAŁA POMOc , TORUŃ xD 14 LAT

Dodano w

Proszę o pomoc. xD jestem z chełmży koło torunia i szukam jakiesz szkółki beatboxuu w Toruniu bo słyszałem że jest xd a jak nie ma to szukam chociaż jakiegoś beatboxera z Torunia .

pomoc

mam taka prosbe moglby ktos na gg1354055 przeslac jakies dobre porady i co najwazniejsze zestawiki sylab do wykonywania ich np PTTPKTTP itd z gory dzieki

Potrzebna pomoc

Elo!
Umiem zrobić podstawowy bit: p-t-t-k-p-p-t-t-k-t, ide trzeba ćwiczyć żeby zrobić z tego coś takiego: p-p-t-t-k-t-p-p-t-t-p-k-t i doładować do tego linię basu?

nauczcie mnie

siemka spiryt ogladalem juz twoje turtoriale jestes swietny z tad wiem jak to robic umiem juz troche ale np litera b mi nie wychodzi zamiast B robie p zamiast t robie c ale werbel pff mi idzie swietni

Mikrofon

Siema all:) jestem tu nowy i dopiero zaczynam się uczyć beatboxu. Moje pytanie brzmi czy lepiej się uczyć z mikrofonem czy na początek to nie ma znaczenie? A jak już z mikrofonem to jakim?

Tutoriale po Polsku

Witam wszystkich którzy chcą nauczyć się beatboxu. Po długich przesiadywaniach na forum stwierdziłem, że w internecie brakuje jednej rzeczy. Mianowicie tutoriali beatboxowych.

Kilka dzwiekow naraz?

Jak robic KILKA dzwiekow naraz? Np. zapuszczac "bita" etc. a podczas tego "spiewac"? Prosze o pomoc :)

Przydalby mi sie teacher jbc. pisac 9490424 :)

Pump it

Czy potrafi ktoś zrobić "Pump it" The black eyed peas tak jak Eklips?????????

Coś mi idzie ale niewiem o co w tym chodzi

Ćwicze beatbox równo od tygodnia. Jakos mi idzie ale o co w tym chodzi. Podobno sa jakies dzwięki oznaczane literami. TO chodzi o te co w muzyce. POmocy pls. I jakieś porady jak dalej ćwiczyć.

Umiem troche, ale...

Siemka. Pomóżcie mam taki problem bo nie wiem co robic dalej. Umiem w miare fajne beaty, ale nie chce ciągle powtarzać tego samego. Pomóżcie, please!!

Perkusja

Elo all :] Chciał Bym żebyście Podali MI wszystkie Dzwięki perkusji Chodzi mi O litery typu ( ,b,c,d itd) plz help :D xd pozdr

nauka beatu

siema. jak nie wiecie jak coś zabitować to piszcie na mój nr. służe pomocą ;-)

Jakieś porady?

Witam, uczę się beatboxu od dwóch dni. Już trochę umiem i zaczynam nabierać tępa i rozumieć o co w tym chodzi. Może dałby mi ktoś jakichś dobrych porad itp.. Za all odp. z góry DZIĘKI!

FOTOBOX - Warsztaty beatboxowe

Stowarzyszenie 16 Wersów wraz z Bemowskim Centrum Kultury art.bem

Pomocy

Witam, bardzo bym chciał nauczyć się beatboxu ale mam z tym problm. Jestem początkujący i nic nie umiem, betabox mnie wcogną totalnie sam próbowałem coś stworzyć ale nic nie wychpodzi.

Mam pytanko licze na opinie

Mam do was pytanie....dawno mi sie podobal beatbox ale nigdy nic nie probowalem...w koncu dzis zdecydowalem sie coś zrobic i chwile zrobilem jakis tam utworek...i odpowiedzcie mi czy moge byc dobrym

jak dobrze zrobić grzechotke

Nie wiem jak zrobić grzechotkę. Co prawda oglądałem filmik o podstawach ale nadal nie załapałem.
Może ktoś powiedzieć jak to perfekcyjnie zrobić ?

nowy

panowie chce zostać beta boxerem od czego mam zacząć??? proszę o szybka odpowiedz

nemo

elo chciałbym nauczyc sie beatboxu niewiem jak sie za to zabrac (pomocy)czy w kraku mógłbym znaleźć ziomka który by mi pomógł?piszcie! pozdro

Jestem nowy i nic nie wiem pomozcie.

Siema all jestem nowy jak mam byc szczery o bitboxie uslyszalem 3 dni temu i nic nie umiem xD ale chcialbym sie czegos nauczyc moze by ktos napisal jak to sie robi ale cos latwego na poczatek jak cos

Subskrybuj zawartość